24 Kasım 2008 Pazartesi

Meydan Okuyorum!

Merak ediyorum. Evet hem de çok merak ediyorum; Oyunus'ta, wordabula(scrabble) oynarken blog dünyasından birileriyle karşı karşıya gelip gelmediğimi... Godsyndrome'u saymazsak -çünkü onu zaten wordabulacı yaptım ve oradaki arkadaş listeme ekledim- arkadaşlar yok mu aranızda bu siteye üye olan? Bu arada benim oradaki nickim NooTropiC (akılda etki eden, akılda kalan demek =)) ChaotiC'i benden önce birisi kapmış, çok üzüldüm ama yapacak bir şey yoktu. Önceden alınmış bir nicki, öyle sonuna bir şeyler ekleyerek almayı da hiç sevmediğim için bu nicki tercih ettim. Neyse...

Meydan okuyorum. Var mı scrabble'da kendine güvenen?  ;) :D
       

9 yorum:

Godsyndrome dedi ki...

Bu aralar pek uğrayamıyorum ablacım.Seninle de bi denk gelemedik zaten.Ben durmadan bilgisayarla oynuyorum.O da hile yapıyor:=)

Adsız dedi ki...

Bende yeni kayıt olmuştum.Oynayalım bi ara:P:p

SCHIZOPHRENE dedi ki...

Konuyla alakası yok ama, bak ne yaptım. Fikir Atölyesinde link önerin diye bir bölüm var. Ve ben de Polonya da yayınlanan kısa film le ilgili yazını önerdim.:)

Umarım kızmazsın.:)

stickman dedi ki...

scrabbleı internetten değilde normal oynarken çok sıkılıyom ben, ama bi de burda denemek lazım. mücadeleci ruhluyumdur şimdiden söyleyim söyleyim :p

Üfürükten Prenses dedi ki...

bende üyeydim .. ama ücretli mi oldu sınırlama mı geldi ,ne oldu hatırlamıyorum bıraktım oynamayı..
dur bulayım kendimi :P
biraz pratik sonra rakip oluruz :P

Zeugma dedi ki...

Hiç anlamadığım bir konu:))
Ama bir deneyeyim bakalım,öğrenebilirsem arkadaş listene gireyim de oynayalım senle Chaoticciğim:)
Ama acemi biri sana ne kadar zevk verir artık bilmem.Hemen tuş olurum yaa:(

MyBiber dedi ki...

@godsyndrome; biliyorum, yoksun epeydir. Bilgisayar öyle ya, çifter çifter kullanıyor ö'leri, f'leri ama gene de dayanamıyor bana. ;)
@ukturk; denk gelirsek oynarız tabii. :)
@siniri bozuk; teşekkür ederim. Aksine çok sevindim. Bir şekilde yayılması lazım bu tip konuların... Sağolasın. :)
@stickman; inan bana internet üzerinden oynaması çok daha zevkli. Hiç sıkmıyor, aksine bağımlılık yapıyor. :)
@Üfürükten Prenses; evet bir ara ücretli olmuş ve bu şekilde abone olmayanlara sınırlandırma getirilmişti. Fakat epey zamandır gene eski ücretsiz haline dönmüş durumda. Millet isyan etti, fazla dayanamadılar. :) Beklerim efendim. :)
@zeugma'cım; inan bana çok zevkli bir oyun. Zevkli olduğu kadar kelime hazinesine de oldukça büyük katkı sağlıyor. Ne demek efendim, önemli olan keyifli dakikalar geçirmek. Görüşmek üzere. ;)

siminya dedi ki...

yok ben hiper aktifim seni yarı yolda bırakıp giderim, gelemem yalvarma, bak hala ısrar ediyor :))

Adsız dedi ki...

ahaha ben de deli gibi oynuyorum
savassufan ım ben ekle=) atışalım =)