13 Aralık 2008 Cumartesi

Çok Sevindirik Blog Sahibesi

"Bir Garip Blog Sahibesi"nden sonra şimdi de, "Çok Sevindirik Blog Sahibesi" oldum; çünkü Blograzzi'de "Günün Blogu" oldum.


Birbirinden güzel, birbirinden değerli mesajları ve yorumlarıyla bu sevincimin katlanarak artmasına neden olan bütün arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız! Hepinizi çok seviyorum.
 

Dibine Not: Sevgili böcük bana gelirken beraberinde nazar boncukları da getirmiş. Teşekkür edip takalım bari... ;) :P :p

20 yorum:

Godsyndrome dedi ki...

Zaten çoktaaaaan olması gereken bişeydi bu.Tebrik ederim ablacım :)

Zeugma dedi ki...

Günaydın:)
Buradan da tekrar kutluyorum seni Chaoticciğim..
Gerçek manada hak etmiş bir blog sahibesisin,bunu da ekleyeyim ben.
Bu yazı başlığını ve seni bu kadar sevinçli görmek beni de çok sevindirdi:)
Asıl sen iyi ki varsın. Öncelikle kendi adıma söyleyeyim..Olmasaydın büyük bir boşluk hissederdim ben..
Ben de seni çok seviyorum Chaotic'im :))
Sevgiler sana....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Tebrik ederim tatlım. Ne güzel yaa. Çok sevindim.

41 kitchen dedi ki...

Geç bile kaldılar hııııh:D tebrik ederim ablacım, bugüne kadar gördüğüm en güzel günün bloguydu=))

Üfürükten Prenses dedi ki...

tebrikler,geç bile kalınmıştı..

gidip blograzziye de yazayım bari :)

şeker pasta dedi ki...

Tebrikler....

serrose dedi ki...

tebrikler

Adsız dedi ki...

Helal sana balacım arkandayız nice haftanın blogu seçilmelere :D

Adsız dedi ki...

Çok sevindirik blog sahibesi darısı bizim başımıza ....:D

Ukturk dedi ki...

Sanki ben günün blogu olmuş kadar sevindim.Mutlu günler efenim:P:p

Arzu Breda dedi ki...

Sevgili Müjgan,

Öncelikle burada tekrar tebrik etmek istiyorum.

Blogunun bugüne kadar seçilmemesi, benim gibi blogunu bu güne kadar tanımayanlar açısından büyük bir kayıp. Gerçekten dolu dolu ve okunası bir bloga sahipsin.

Kim bilir aynı şekilde tanımadığımız daha nice bloglar var ki, günün blogu seçilmeyi bekleyen.

Canım, sevincin bizlerin sevincidir. Seni ve blogunu tanımakla ben çok mutlu oldum. Daha nice sevinçli günlere sevdiklerinle birlikte...

Sevgiyle kal...

Arzu

böcük dedi ki...

Teprik ederim appacığım :) Geç bile kalındı söylendiği gibi :))

Günün bloguna nazarlık takalım :Pp

http://img147.imageshack.us/my.php?image=nazarboncuguxt4.jpg

daksit dedi ki...

Buradan da tebrik edeyim dedim. :)
Tebrikler :))
Sevgiler.

MyBiber dedi ki...

Ben de, bir de buradan -evimden- teşekkür etmek istedim hepinize... :D Ziyaretleriniz, yorumlarınızdaki güzel dilekleriniz, içtenliğiniz, dostluğunuz, beğeniniz, her şey için çok teşekkür ederim. Görüşmek üzere... ;)

mesut demir dedi ki...

çok sevindim senin adına tebrik ederim...

siminya dedi ki...

eğer bir şey insanı mutlu ediyorsa ona kötü diyemem, haliyle blograzzinin bazı yönlerine gıcık olsamda blog sahiplerini sevindiren bu uygulamasından hoşlanıyorum, mutluluklar bebek yüzlü ;)

Aylin Ünlü dedi ki...

Tebrik ediyorum biraz geçte olsa,blogun gerçekten hem görsellik hem içerik olarak çok hoş.Haklı bir adım olmuş blogunu,Günün Blogu seçmek.

Adsız dedi ki...

I like your blog

Adsız dedi ki...

After reading the information, I may have different views, but I do think this is good BLOG!

Adsız dedi ki...

tum blogu okumaya oldukca iyidir