18 Aralık 2008 Perşembe

Bu da Benim Masaüstüm

Bu aralar masaüstü görüntülerinin açığa çıkartıldığı mim moda. Eh, biz de haticecim sayesinde nasibimizi almışız bu mimden...

Misafir gelmeden önce evimizi temizleyip, çeki-düzen veririz ya, ben de bir baktım şööyle... Fakat zaten normalde derli-toplu olduğum için, esas yerine kaldırılacak, silinecek veya düzenlenecek herhangi bir şey bulamadım. Sadece, az önce yanlışlıkla çift atılmış fotoğrafları sildiğim için dolu olan geri dönüşüm kutumu boşaltıp hemen print screen yaptım. Buyrun masaüstüme...


Her zaman, görüldüğü saatlerde olduğu gibi Oyunus'um açık ve scrabble oynarken kafamı karıştırmayan müzikler seçiyorum. Bunun için de en uygunu dinlendirici sesi ile Bülent Ortaçgil oluyor. Bu yüzden çoğu zaman msn'i bile açmıyorum. Daha doğrusu oyuna veya blog okumaya dalıp unutuyorum. Kendi blogum da her zaman açık. Arada girip, "yorum var mı" diye bakıyorum ve aslında dürüst olmak gerekirse kendi bloguma bakmak keyif veriyor bana... Seviyorum, özellikle header'ımı... Sanırım, Esrik Öfke gibi kendimi de seviyorum. :p Eşim her zaman der, "kamera ya da fotoğraf makinesi görmesin, hemen poz vermeye hazırdır." diye... Ben gülmeyi seven, herkese gülümseyen bir insanım. Çocuklarım bile doğup, gözlerini açtıkları andan itibaren gülmeye başladılar.





Arda, bu fotoğrafta 4 aylık. Karşısında objektifleri görünce böyle sırıtan bir bebekti işte... Eh, kime çektiği belli. Öyle her şeye ağlayan, müzmin rahatsız çocuklar olmadılar hiçbir zaman. Umarım böyle de devam ederler.

Mim konusu döndü dolaştı, nerelere geldi. Yazasım varmış benim de... :D








Yüzünüzden gülücükler eksik olmasın.
Sevgilerimle...

(Arka Sıra HANEDANI (brk & cka) ve Aylin'in masa üstlerini görmek istiyorum ben de, hadi bakalım. ;)


13 yorum:

Zeugma dedi ki...

Mim fırtınası çok sık geliyor bu ara yine..
Ama benim Chaoticciğim büyük bir nezaketle üzerine düşen görevi en güzel şekilde yerine getiriyor.
Hayranım sana:)

Ailecek tebessüm etmeniz,Arda'nın 4 aylıkken bile bu kadar şeker tebessüm edebilmesi ne hoş :)

Bir ömür boyu gülücükleriniz eksik olmasın yüzünüzden..
Sevgiler...

Aylin Ünlü dedi ki...

Ailenle hep mutluluklar diliyorum Chaotic,yakın zamanda masaüstümü yayınlayacağım bende...

41 kitchen dedi ki...

Müsadenle bu bebeği yiyebilir miyim yaa=) Çok şeker maşallah. Teşekkürler ablacım(: yine çok düzenlisin her zamanki gibi=)

Unknown dedi ki...

Masaüstü temiz olsun seveerim ole karoşık masaüstüne heç mi heç gelemem bu yüzden masaüstün on numara bi örtüsü eksik :D

Bu arada şu bebeği mıncıklamak isteyomm mıncık mıncıııkkkk :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Düzenli bir masaüstün varmış canım. MAsaüstündeki aile resimleri çok hoş olmuş. Ardayada bayıldım. Çokt atlı bir bebekmiş. Annesine çekmiş demek resim çekilme konusund ahuyu. Nasılda poz vermiş:)
Sevgiyle kal canım.

stickman dedi ki...

eşiniz dershaneye gittiğim dönemdeki matematik öğretmenim ali hocaya benziyo :)
bi de bişi sorcam Caotic abla. neden bütün fotoğraflarında başını eğiyosun :)

MyBiber dedi ki...

@Zeugma; evet bu mim fırtınasından sen de nasibini alacaktın fakat seme ve kuzucuğun blogunda mim konusundaki düşünceni okuduğum için sana paslamadım. :) Güzel dileğin için çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...

@Aylin, çok teşekkür ederim. Merakla bekliyorum.

@Htc; bizden kalsaydı yiyebilirdin ama taze bitti. :) Ben teşekkür ederim canım.

@Veysel; ben örtü sevmiyorum. O yüzden tercih etmedim. :p Ayrıca bebek dediğiniz şu anda 4 yaşına girmek üzere fakat hala mıncıklanacak gibi... :))

@Muhabbet Çiçeği; çok teşekkür ederim canım. Düzen her yerde mevcut. Poz vermede de üstümüze yok hani. :P Sevgiler...

@stickman; umarım sevdiğin bir hocadır. :)
Başımın eğik olduğu fotolara gelince... :) Gerçekten ben de sen yazınca fark ettim. Hepsinin burada toplanması tamamen tesadüf olmuş. Ayrıca, fotoğrafların çoğu düz aslında, ben kullandığım yerlere uysun diye bazılarını picassa'da eğiyorum. :)) Kimisinin üzerine yazı veya başka bir resim denk geliyor, kimisi kompozisyonla uymuyor falan filan... Belirli bir nedeni yok yani. Görüşmek üzere...

Adsız dedi ki...

Kendini sevecek insan önce.Narsist olmak iyi oluyor.En sevdiğim özelliğim.

Adsız dedi ki...

slm canım çocuklarını allah bağışlasım öpüyorum onları sizlerde hep gülmeyi nasip etsin allah dert tasa vermesin..:)sizin gibi bende bloğuma bakmadan edehiyorum saatlerce bunları ben yaptım diye kendimle gurur duyuyorum. ve sizi çok iyi anlıyorum..sevgiler fatınınyenidunyasi

Arka Sıra HANEDANI dedi ki...

gülebilmek en büyük lükstür ablacım, hep böyle olun...bu arada mim'ini de cevapladım, çoook teşekkür ederim...

brk

Adsız dedi ki...

lol,so nice

Adsız dedi ki...

It seems different countries, different cultures, we really can decide things in the same understanding of the difference!
Personalized Signature:我喜欢淮安掼蛋,靖江青儿,南通长牌,姜堰23张,常州麻将这些地方言游戏

cesetizleri dedi ki...

Güzel bir masaüstü sevdim ben :D