4 Kasım 2008 Salı

Sen Bana Gitmek İçin Gelmiştin

Uzaklardan bir yerlerden gelip iki günlüğüne de olsa, bir haftalığına da olsa yaşantıma giren kişiler... 

Sonra onlar, kendi bildik yaşamlarına dönmek üzere valizlerini yerde sürükleyerek bir köşede onları benden alıp götürecek taksiyi beklerlerken, balkonda yüreğinin cızlamasını dindiremeyen fakat yine de kocaman, olgun bir kadın görüntüsünde ben... Ta ki asfaltın kurşuniliğine hızla değen bir taksinin sarışınlığının içine girdikleri ana kadar...

Sonra o kocaman, olgun bir kadından, tepinerek, salya sümük ağlayan bir kız çocuğuna dönüşen ben...

Kapının eşiğinde kucaklaşıp vedalaşırken, kokularını içime çekerken artık gözyaşlarını biriktirmeyi öğrenmiş, daha sonra gidenlerden arda kalan bir yastık kılıfına, çıkaranın bıraktığı şekli hala muhafaza eden bir çift terliğe, mutfak tezgahının üzerindeki henüz yıkanmamış bir çay bardağına, kumbarasını ters yüz edip bütün paralarını pırıl pırıl, gürültülü bir şekilde halının üzerine döken bir çocuk gibi o ana kadar biriktirdiği bütün gözyaşlarını döken ben...

Şimdi, şu an bu yazıyı yazarken, Mirkelam: 

"Kalanların gidenleri hissetmesi intihar
Atlayıp sevgiden bir derin boşluğa...
Kalanların gidenleri hissetmesi işkence
Bağlanıp elinden çekilmek geçmişe..." 

derken hala ağlayan ben...
Ah bu ben!!!
Ask Garibi by Mirkelam on Grooveshark

10 yorum:

Zeugma dedi ki...

Ne güzel,ne içten bir yazı olmuş bu.Hissettiğin duyguları çok güzel betimlemelerle aktarmışsın ChaotiC...
Derin bir hüzün tablosu oluşmuş yazıda.Bana da geçti olduğu gibi..
Birkaç gündür görünmüyordun.Sanırım ailenden birileri seni özleyip geldiler ve gitme vakitleri gelip ayrıldılar artlarında iç sızlatan izler bırakarak..Bu anlaşılıyor..
Bu yaşadıklarının aynısını bizler de yaşıyoruz yıllardır.
Oldukça zor ama katlanılıyor işte..
Bugün tekrar yaşadım sanki..
Eline sağlık..sevgilerimle..

41 kitchen dedi ki...

Canım ablam kıyamam sana yaa:( Ne kadar güçlü olsak da hiçbirşey engel olamıyor o boncuk boncuk damlalara ne yazıkki...Geride kalmak ne kadar da zor değil mi? Allah kavuştursun çok güzel anlatmışsın yine içindeki tertemiz duyguları:)

siminya dedi ki...

Sevdiklerinden mi ayrıldın kaotik :( o ifadelerin varya çay bardağı,yastık kılıfı içimi cız ettirdi.Yeniden kavuşana kadar gelsin gönlüme hasretler :(

Adsız dedi ki...

Canım!
Müjgan'cım!
Bir tanem bu ne duygusallık?
Kıyamam göz yaşlarına :(

Aylin Ünlü dedi ki...

Allah kavuştursun diyeyim özlemli yazının ardından ve o yaşlarında hüzüne dair son gözyaşların olsun inşallah,gül hep gül...

Godsyndrome dedi ki...

Tohum da rüzgara karışıp gidiyor apla,sonra bi bakmışın kocaman bir ağaç olmuş,eminim o günler de gelecektir:)

Adsız dedi ki...

Ne güzel bir yazı. ben de şu lafı çok severim. Nelerimi alıp gitti bilmem ki! Biryerlerim çoğaldı.

MyBiber dedi ki...

@zeugma; evet canımın içi evde birbirinden değerli çok sevdiğim kişiler vardı ve bu yüzden kısıtlı vaktimizi birbirimize ayırdık ve benim buralara uğrama fırsatım yok denecek kadar az oldu. Doğru tahmin etmişsin. ;) Benden de sevgiler...
@htc; güçlü olamadığım tek yer nerede olursa olsun veda sahneleri. Hele bir de geride kalıyorsam...
@siminya; maalesef öyle oldu. Böyle olunca gelmelerini de istemiyor insan. Görüp, alışınca daha kötü oluyormuş.
@royalrojana; seni görmek ne güzel. :)) Bak, sen sevindirdin beni şimdi. ;)
@aylin; çok teşekkür ederim. Herkes hep gülsün, ağlayacaksa da sevinçten ağlasın değil mi? Ama an geliyor olmuyor, olamıyor işte. Ağlamaya da ihtiyacımız var demek ki.
@godsyndrome; ne güzel bir benzetme olmuş bu... Bayıldımmm. :)
@craft woman; "Nelerimi alıp gitti bilmem ki! Biryerlerim çoğaldı." Gerçekten çok anlamlı. Bu tür beğendiğim anlamlı sözleri topladığım küçük bir defterim var. Ona alacağım hemen.;) Sevgilerimle...

glgn dedi ki...

çok duygulandım..buraya yazmadan edemedim..ne kadar içten,bir o kadar duru bir anlatım.çok teşekkürler..

MyBiber dedi ki...

@glgn; esas ben size teşekkür ederim. Ziyaretiniz ve bu güzel yorumunuz için. Çok incesiniz. Sevgiler...